close


 我們的愛情就像一部公路電影



our love is like highway movie



認識你



I met you ...



以及  離開你的



and left you



如果說有什麼讓我難過的



If there is a thing that upsets me is that



那就是你假裝不認識我



You pretend that you don't know me



我假裝不認識你



I pretend that I don't know you



我看著你 瞳孔似乎適應了黑暗



When I am looking at you My eyes seen to get used to the darkness



但是 對你的焦距卻越來越模糊



But are getting out of focus



一直到現在我才發現



I only found out until now that



愛你 跟不愛你 都是不能假裝的



To love you or not cannot be forced












* 原來愛你或不愛你,真的..都是不能假裝的..




arrow
arrow
    全站熱搜

    changepigkimo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()